H Jacob Lohner & Co στη Βιέννη, Αυστρία έκανε ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 1898 - 1906.
Ferdinand Porsche, ένας από τους υπαλλήλους του Lohner σχεδίασε ένα σύστημα κίνησης που βασίζεται στην τοποθέτηση ενός ηλεκτροκινητήρα σε κάθε μπροστινό τροχό Τα οχήματα αυτού του τύπου ήταν γνωστά ως Lohner-
Ferdinand Porsche , και είναι πολύ πιθανό να είαι το πρώτο 4Χ4 στον κόσμο. Ενώ η Lohner-Porsche είχε μιά αξιόπιστη τεχνολογία, δεν ήταν ανταγωνιστική με τα συμβατικά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Το κόστος παραγωγής, ήταν κατά πολύ υψηλότερο.
Η παραγωγή υβριδικών αυτοκίνητα σταμάτησε το 1906 αν και η Lohner συνέχισε να παράγει παράγονται τα τρόλεϊ Lohner-Stoll για αρκετά έτη.
ΠΗΓΗ:zougla.blogspot.gr
Ferdinand Porsche, ένας από τους υπαλλήλους του Lohner σχεδίασε ένα σύστημα κίνησης που βασίζεται στην τοποθέτηση ενός ηλεκτροκινητήρα σε κάθε μπροστινό τροχό Τα οχήματα αυτού του τύπου ήταν γνωστά ως Lohner-
Ferdinand Porsche , και είναι πολύ πιθανό να είαι το πρώτο 4Χ4 στον κόσμο. Ενώ η Lohner-Porsche είχε μιά αξιόπιστη τεχνολογία, δεν ήταν ανταγωνιστική με τα συμβατικά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Το κόστος παραγωγής, ήταν κατά πολύ υψηλότερο.
Η παραγωγή υβριδικών αυτοκίνητα σταμάτησε το 1906 αν και η Lohner συνέχισε να παράγει παράγονται τα τρόλεϊ Lohner-Stoll για αρκετά έτη.
ΠΗΓΗ:zougla.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου